wtorek, 10 listopada 2009

Kwestii powitania słów kilka...

Witam wszystkich czytaczy :)

Pewnego dnia wstałem i postanowiłem pisać bloga. O czym? O fotografii... (bynajmniej nie o fotografowaniu do kotleta ;] ).
Ciągle szukam swojej ścieżki w świecie obrazu i chwytam się różnych nietypowych technik (obecnie są to głównie: stereofotografia oraz fotografia obiektywami własnej produkcji). Na każdą z nich poświęcę w przyszłości osobne wpisy, w których opowiem o nich coś więcej.

Tytułem wstępu chciałbym zaznaczyć, że zajmuje się raczej fotografią analogową (cyfry nie odrzuciłem i nie wykląłem, ale większość zdjęć robionych "dla siebie" robię analogiem). Kończę właśnie w moim studenckim mieszkaniu uruchomienie ciemni i będę mógł szaleć z moim Kotletarem (o nim w przyszłości ;] ).

W blogu zamierzam też polecać moich ulubionych fotografów. O wielu z nich dowiedziałem się z bloga Iczka (zbiory fotografowie NN oraz polecane). Warto zapoznać się zarówno z blogiem, jak i z polecanymi stronami (nie wszyscy autorzy do mnie trafiają, aczkolwiek naprawdę polecam zajrzeć).

Dla tych którzy mnie nie znają z którejś galerii polecam mojego hołmpejdża

Dorzucę jeszcze moją ostatnio ulubioną fotografię. Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz